0516 – 514 232Boekhorsterweg 15, 8431 CW Oosterwoldedirectie.boekhorst@comprix.nl

Na 6 weken zomervakantie zijn weer opgeladen door alle zonnestralen en deze week druk bezig geweest met de voorbereidingen voor komend schooljaar. We hopen dat iedereen een goede vakantie heeft gehad, gezond is gebleven en zin heeft in een nieuw schooljaar.

De klassen zijn ingericht, materialen uitgepakt, de 1e vergadering is achter de rug, we kijken er naar uit de kinderen weer te begroeten, kortom: Wij zijn klaar voor de start......!

Hierbij stellen wij u op de hoogte van een aantal zaken betreffende de 1e schooldag/ schoolweek.

• Meester Nico is dinsdag 23 augustus opnieuw vader geworden van een zoon Espen. Hij geniet volgende week van zijn partnerverlof en wordt op donderdag en vrijdag in groep 2 vervangen door Anja Misker.
    Meester Erwin werkt volgende week woensdag voor meester Nico in groep 8.
  • Juf Marlou is de komende weken nog niet aanwezig. Alissa de Jager vervang haar op maandag en dinsdag in groep 3 en op donderdag en vrijdag in groep 4. Juf Alissa stelt zich in de info van 1 september aan u voor.
  • De kinderen van groep 1 en 2 kunnen maandag 29 augustus vanaf 8.15 uur via de ingang aan de kant van Nijntje worden gebracht (dit is net als voor de zomervakantie)
    Juf Sandra en juf Roos staan daar klaar om uw kind te verwelkomen en begeleiden de kinderen naar de klas.
  • De leerkrachten van groep 3 t/m 8 zijn maandag 29 augustus vanaf 8.15 uur op het schoolplein aanwezig om de kinderen te ontvangen.
    De kinderen van groep 3 t/m 8 kunnen vanaf 8.15 uur op de muur van de school op zoek naar hun naam welke ze voor de vakantie gemaakt hebben in het thema SPORT.
    Als de groep compleet is gaat de leerkracht met de eigen groep naar binnen.
  • Om 14.15 uur komen alle kinderen met hun eigen leerkracht naar buiten bij het hek aan de kant van het voetbalveld.
    Ook de kinderen van groep 1 en 2 worden daar net als voor de zomervakantie overgedragen aan hun ouders/verzorgers of BSO.
    Wilt u iets aan de leerkracht vragen dan is daar op dat moment gelegenheid voor.
    De gehele 1e schoolweek lopen alle leerkrachten met de kinderen mee naar het hek om zo persoonlijk contact te hebben met de ouders/verzorgers.
  • Vanaf dinsdag 30 augustus is er weer een inloop voor de kinderen vanaf 8.15 uur net als voor de zomervakantie.
  • Maandag 29 augustus ontvangt u de infokalender met daarop allerlei informatie van school en de kalender van het nieuwe schooljaar.
  • Maandagavond 29 augustus is de school van 17.30-19.00 uur geopend voor de instuif.
    Alle kinderen zijn met hun ouder(s), verzorger(s) van harte welkom om in school te komen, de klas te laten zien en te vertellen over de 1e schooldag.
    Alle leerkrachten zijn dan ook op school zodat u kunt kennismaken of bijkletsen.
    Het toezicht van de kinderen valt deze avond onder verantwoordelijkheid van ouder(s), verzorger(s).
    U bent van harte welkom en we hopen maandagavond veel ouder(s)/ verzorger(s) met hun kind(eren) te mogen begroeten.
  • Vanaf dinsdag 30 augustus kunt u zich via het ouderportaal inschrijven voor de startgesprekken van maandag 12 en donderdag 15 september. De inschrijving sluit woensdag 7 september.
    Bij de startgesprekken worden alle ouders van de kinderen uit groep 1 t/m 8 verwacht. Vanaf groep 3 is het de bedoeling dat de kinderen meekomen naar het gesprek.
    Deze gesprekken vinden OP SCHOOL plaats. Ouders die zich niet inschrijven worden door ons ingedeeld vanaf woensdag 7 september.
  • Vanaf dinsdag 30 augustus gaan de groepen 3 t/m 8 weer gymmen in sporthal de Boekhorst.

Wil u gymkleren meegeven op:
Groep 3: dinsdag en donderdag
Groep 4: maandag en dinsdag
Groep 5 : dinsdag en donderdag
Groep 6: maandag en dinsdag
Groep 7: dinsdag en donderdag
Groep 8: dinsdag en donderdag

Fijn weekend en tot maandag 29 augustus!!

Geplaatst op: 26 Augustus 2022