0516 – 514 232Boekhorsterweg 15, 8431 CW Oosterwoldedirectie.boekhorst@comprix.nl

In november en december hebben de kinderen van groep 7 gedurende 6 weken meegedaan aan het leesproject “It giet oan”. De kinderen hebben in deze periode zoveel mogelijk leeskilometers gemaakt en op die manier al lezend de Elfstedentocht volbracht. Ook kinderen van andere scholen hebben meegedaan aan dit project, maar niemand wist zoveel bladzijdes te lezen als onze groep 7.

Hiermee heeft groep 7 een schaatsclinic gewonnen in Thialf. Helaas is het schaatsseizoen nu ten einde, dus zal de clinic pas aan het begin van het nieuwe schaatsseizoen gehouden worden. We moeten dus nog even geduld hebben, maar zijn enorm blij met deze prijs!!!

Geplaatst op: 14 Maart 2023